dilluns, 15 de novembre del 2010

Instruccions per a FER FELIÇ!!

QUE VAGI DE GUST!

3 comentaris:

  1. Hola Neus, llàstima! que no puc veure cap video perquè en tots els ordinadors que em pose no tenen o no funciona el programa de reproducció.... a veure si tinc més sort altre dia!

    ResponElimina