Hola Neus, llàstima! que no puc veure cap video perquè en tots els ordinadors que em pose no tenen o no funciona el programa de reproducció.... a veure si tinc més sort altre dia!
Has fet molt bona feina!
Dona gust veure el teu blog.
Hola Neus, llàstima! que no puc veure cap video perquè en tots els ordinadors que em pose no tenen o no funciona el programa de reproducció.... a veure si tinc més sort altre dia!
ResponEliminaHas fet molt bona feina!
ResponEliminaDona gust veure el teu blog.
ResponElimina