dilluns, 1 de novembre del 2010

La Neus dins del seu avatar

Hola! per fi puc penjar el meu avatar.

Les TAC i la seva integració a l'aula.

El post d'avui tracta sobre les meves reflexions al voltant del tema de les TAC i la seva integració a l'aula. Bé, doncs després d'haver llegit l'article sobre les TAC 4 pinzellades i d'haver vist el video DIGITAL LEARNERS la meva opinió sobre el tema és que les TAC tenen molta importància avui en dia en el nostre entorn i el fet d'introduïr-les a les escoles és fonamental per tal d'estar sintonitzats amb el món que ens envolta. Això sí, s'ha de saber fer. No només cal omplir-nos dels materials necessaris (pissares digitals, ordinadors, canons de projecció, intenet a les aules...) sinò tant o més important és saber utilitzar aquests recursos d'una manera fàcil i didàctica per a treure'n el màxim profit com a docents. Una part de la solució és la formació, és a dir: aprendre... i és ben sabut que per treure'n el màxim rendiment d'un aprenentatge s'ha d'estar ben motivat. Motivem-nos i formem-nos doncs!!! Sinò acabarem com el d'aquest acudit.

dilluns, 25 d’octubre del 2010

Conciència fonològica

Llicència d'estudis Enriqueta Garriga Ferriol
Aquest enllaç us servirà per trobar tots els materials relacionats amb la consciència fonològica. Espero que us agradi i sobreot que us sigui molt útil.

Benvinguda

Benvinguts a tots i a totes al meu blog. Espero que us sigui útil i que em pugueu escriure comentaris.