dilluns, 1 de novembre del 2010
Les TAC i la seva integració a l'aula.
El post d'avui tracta sobre les meves reflexions al voltant del tema de les TAC i la seva integració a l'aula. Bé, doncs després d'haver llegit l'article sobre les TAC 4 pinzellades i d'haver vist el video DIGITAL LEARNERS la meva opinió sobre el tema és que les TAC tenen molta importància avui en dia en el nostre entorn i el fet d'introduïr-les a les escoles és fonamental per tal d'estar sintonitzats amb el món que ens envolta. Això sí, s'ha de saber fer. No només cal omplir-nos dels materials necessaris (pissares digitals, ordinadors, canons de projecció, intenet a les aules...) sinò tant o més important és saber utilitzar aquests recursos d'una manera fàcil i didàctica per a treure'n el màxim profit com a docents. Una part de la solució és la formació, és a dir: aprendre... i és ben sabut que per treure'n el màxim rendiment d'un aprenentatge s'ha d'estar ben motivat. Motivem-nos i formem-nos doncs!!! Sinò acabarem com el d'aquest acudit.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

I sobretot també és qüestió d'actitud! D'una actitud de bona predisposició cap a les TIC i de ganes d'aprendre'n moltes coses, com tu demostres.
ResponEliminaEspero que el curs et sigui ben profitós!
Xavier