Realemnt has aconseguit que s'assembli a tu! El proper dia t'ensenyaré com ho has de fer per tal que es vegi al bloc directament. Més endavant, quan fem so, aprendràs a posar-li la teva pròpia veu. Aleshores sí que queda espectacular, ja veuràs! Xavier
Realemnt has aconseguit que s'assembli a tu!
ResponEliminaEl proper dia t'ensenyaré com ho has de fer per tal que es vegi al bloc directament. Més endavant, quan fem so, aprendràs a posar-li la teva pròpia veu. Aleshores sí que queda espectacular, ja veuràs!
Xavier
T'ha quedat molt bé! havia sentit comentaris que era molt real i veig que si que és veritat!
ResponEliminaXulíssim!!!
Hey,
ResponEliminat'ha quedat molt bé, realment s'asembla a tu.
Jo també he fet el meu, l'has vist? que et sembla?
Petonets.