dilluns, 1 de novembre del 2010

La Neus dins del seu avatar

Hola! per fi puc penjar el meu avatar.

3 comentaris:

  1. Realemnt has aconseguit que s'assembli a tu!
    El proper dia t'ensenyaré com ho has de fer per tal que es vegi al bloc directament. Més endavant, quan fem so, aprendràs a posar-li la teva pròpia veu. Aleshores sí que queda espectacular, ja veuràs!
    Xavier

    ResponElimina
  2. T'ha quedat molt bé! havia sentit comentaris que era molt real i veig que si que és veritat!
    Xulíssim!!!

    ResponElimina
  3. Hey,
    t'ha quedat molt bé, realment s'asembla a tu.
    Jo també he fet el meu, l'has vist? que et sembla?
    Petonets.

    ResponElimina